Despre noi

Suntem un grup de consultanti care detin experienta si cunostintele necesare in optimizarea costurilor cu resursele CAD atat din cadrul birourilor de arhitectura si marilor institutii de proiectare industriala cat si din cadrul micilor companii din domeniul topografiei si geodeziei.

Aceasta optimizare o realizam printr-o analiza si consiliere atenta la achizitia licentelor software si a echipamentelor hardware, prin instruirea personalului dar cel mai important prin gestionarea eficienta a resurselor CAD dintr-o companie in scopul exploatarii maxime a acestora.

Colaborarile noastre sunt atat pe termen scurt cat si pe termen mediu si lung si au la baza proceduri de lucru adaptate domeniului si nevoilor unei companii. Aceste proceduri asigura prevenirea si solutionarea problemelor care impiedica arhitectii, proiectantii si inginerii sa-si indeplineasca obiectivele, sa-si predea in timp lucrarile, sa-si manifeste creativitatea in deplinatatea ei.

Pentru a afla mai multe despre viziunea CADWARE Engineering si competentele membrilor echipei va invitam sa vizitati continuarea acestei prezentari dar si sectiunile:

Brosura CADWARE Engineering

Date de identificare

CADWARE Engineering este o Societate cu Raspundere Limitata, cu sediul social in Bucuresti, sector 3, Aleea Barajul Iezeru nr. 6A, cladirea Cedru, etaj 2, cam. 212, fiind inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/15820/2008 si avand CUI: RO24476541.

 

VIZIUNEA ECHIPEI CADWARE

Am pornit pe acest drum avand convingerea ca nu poti cere unui architect, proiectant sau inginer creativitate si productivitate sporita doar prin achizitia unei aplicatii software si a unui computer, fie ele unele performante. Plastic vorbind: Povestea de dragoste incepe abia dupa achizitia unei licente!

Riscurile cu care se confrunta o companie inainte dar si dupa o achizitie sunt numeroase si acopera un spectru larg de implicatii cum ar fi:

  • Obiective nerealiste din partea managerilor in ceea ce priveste timpul de recuperare a investitiei
  • Evaluare inadecvata a proiectelor prin estimari inexacte ale resurselor necesare
  • Planificare defectuoasa a achizitiilor si a implementarii
  • Selectie si pregatire slaba a personalului de baza
  • Multiple neintelegeri in interiorul departamentului cauzate de lipsa unei autoritati agreate si recunoscute
  • Suport insuficient la depanare pe intreaga durata de folosire a tehnologiilor
  • Flux de lucru ingreunat prin intreruperi, blocaje si intarzieri
  • Pierderi de date datorate lipsei unei stocari si securizari optime
  • Nemultumiri din partea proiectantilor si rezistenta la schimbare

Misiunea noastra este sa diminuam aceste riscuri, sa adaptam procedurile de lucru si resursele CAD, fie ele hardware sau software dar si de personal la dinamica industriei in care activeaza companiile partenere.

Aflati mai multe vizitand sectiunea CAD Management.

Suntem o echipa dedicata, care se pregateste permanent la marii producatori de software, care testeaza aplicatii si proceduri de lucru inainte ca acestea sa fie lansate pe piata astfel incat partenerii nostri sa poata tine pasul cu tehnologia si cu cerintele pietei. In cadrul fiecarei colaborari transferam aceasta baza de cunostinte si suntem bucurosi sa observam cum clientii nostrii se devolta armonios prin proiecte mai multe, mai valoroase si in termene mai scurte.

Aflati mai multe despre succesele partenerilor nostri vizitand sectiunea Referinte.

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare sau inchizand acest mesaj, va exprimati acordul asupra folosiri cookie-urilor.
Accept cookies
x