Descriere
Acest curs este special conceput pentru arhitecti, designeri de produs si designeri de interior. De ce sa participi la acest curs?
- Asimilezi informatii complete, pe care le vei valorifica in activitatea de zi cu zi;
- Iti imbunatatesti performanta invatand functii si proceduri complexe;
- Reducii timpii de asimilare – implicit, viteza de executie a viitoarelor proiecte;
- Cresti standardul de calitate al proiectelor prin standardele integrate
- Personal mai bine pregatit, certificat conform celor mai exigente cerinte in domeniu, si informat privind noile tehnologii
- Iti amortizezi investitia exploatand resursele la capacitate maxima, ceea ce iti permite sa realizati mai multe proiecte si/sau mai complexe.
Cuprinsul cursului:
Curs initiere 3ds Max Durata curs: 6 zile, 6 ore/zi Programul 3ds Max este o soluție completă de modelare, animație și randare 3D utilizat in mai multe domenii precum arhitectura, design de interior și inginerie. Acest program este utilizat si in industria de jocuri, film și televiziune si permite realizarea de animatii uimitoare. Acest curs oferă un start excelent pentru utilizatorii de 3ds Max din toate industriile indiferent de tipul de proiect. Sunt prezenate notiuni teoretice și practice necesare pentru utilizarea eficientă a programului 3ds Max si sunt necesare cunostinte minime de modelare. Sesiunea include:
- Configurarea și redarea scenelor
- Crearea și editarea geometriei 3D
- Intelegerea și aplicarea realismului iluminatului și materialelor
- Crearea de animații desktop
- Intelegere mediu de lucru 3D
- Interfata 3ds Max
- Prezentarea Command panels
- Alte elemente de interfata
Inceputul unui proiect:
- Setarea preferințelor
- Vizualizare și configurare în Viewport
- Crearea și selecția obiectelor
- Managementul scenelor
Tehnici de modelare de bază:
- Noțiuni de bază
- Modelarea cu primitive
- Modificatori și transformări
- Sisteme de coordonate de referință și centre de transformare
- Teoria poligonului
- Clonarea și gruparea, Instrumente de modelare poligonala
- Instrumente de modelare a poligonului
Modelare:
- Modelarea cu geometrie 3D
- Teoria Spline
- Lucrul cu spline
- Creați modele 3D din obiecte 2D
- Utilizarea modificatorilor de formă
- Crearea și editarea obiectelor poligon 3D folosind snap-uri și unelte pentru precizie
- Principiile materialelor și suprafețelor
- Introducere în editorul de materiale
- Diferite tipuri de materiale
- Aplicarea materialelor
- Utilizarea texturilor 2D
- Introducere în mapare
- Editarea unei mapari
- Editarea texturilor in material
Iluminarea:
- Introducere în iluminarea directa
- Sisteme de iluminat
- Ajustarea umbrelor
- Setarea luminilor pentru o scena de interior
- Setarea luminilor pentru o scena de exterior
- The daylight system
Camere si Randare
- Camera fizică
- Render dialog de scenă
- Starea scenei
Animatii:
- Principii generale
- Lucrul cu key-frames
- Animarea obiectelor
- Lucrul cu track view editor
- Animarea unui obiect cu Autokey
- Înțelegerea controlorilor de animație
- Lucrul cu ierarhiile de obiecte
NOU! Doriți să urmați acest curs, însă nu puteți participa în perioada sau la orele alese? Vă rugăm să ne contactați! Dacă există suficient interes, vom lua în considerare organizarea unor grupe și în alte perioade sau intervale orare.