Noutăți în Autodesk 3ds Max versiunile 2019.2 și 2019.3

Pe măsură ce se apropie următoarea actualizare de versiune, putem să observăm că Autodesk 3ds Max a trecut prin câteva transformări interesante în ultimul an. Autodesk a continuat să încurajeze utilizatorii să ofere feedback cu privire la acest produs, pentru a putea oferi instrumentele și actualizările necesare și a vă ajuta să vă concentrați asupra activității desfășurate.

Iată ce este nou în 3ds Max 2019.2 si 2019.3

Actualizarea funcției Fluids

A trecut un an de când Autodesk a introdus funcția Fluids în 3ds Max.

De la introducerea funcției Fluids în versiunea actualizată 3ds Max 2018.3, aceasta s-a dezvoltat continuu. Pe parcursul anului trecut, Autodesk a actualizat această soluție încorporată cu tot mai multe caracteristici, pe baza contribuției venite din partea comunității beta.

– Noua funcție Fluid Loader este un instrument care face ușoară încărcarea și manipularea datelor de simulare a fluidelor. Cu opțiunea Fluid Loader puteți încărca simulările lichidului din istoricul cache, puteți să reglați transformările din cadrul simulărilor, să compensați reluarea simulării, să atribuiți materialele adecvate și să randați simularea.

– A fost adăugat suport pentru randarea fluxurilor de date legate de fluide cum ar fi: modelarea vortexurilor, a densității, a vârstei etc., folosind Arnold.

– Puteți ajusta parametrii de discretizare pentru lichid și spumă ai unei încărcări și setările de randare, cum ar fi fluxurile de date menționate mai sus. Puteți chiar și reutiliza simulările având control pe fiecare reluare în mod independent.

– Când lucrați cu simulări complexe, este posibil să aveți mai mulți emițători, coliziuni și/sau câmpuri de mișcare. Acest lucru poate face dificilă iterarea simulărilor fluide, așa că am adăugat capacitatea de a dezactiva și activa emițătorii, coliziunile, câmpurile de mișcare etc., pentru simulări mai rapide și mai bine controlate.

Standarde deschise Alembic & Îmbunatățiri OSL

Suportul Alembic a fost actualizat la versiunea 1.7.5, iar acest lucru vine cu îmbunătățiri de export și de viteză.

– Exportul Alembic UV este acum compatibil cu Maya în mod implicit.

– Suportul pentru Instances permite ca fișierele să fie mult mai mici, menținând complexitatea, și poate îmbunătăți dramatic viteza de export.

– A fost introdusă o structură arborescentă de date, mai bună pentru vizualizarea și pentru căutarea în fereastra Alembic Inspector.

– Editorul OSL afișează acum numerele liniilor.

– În editorul OSL, comanda rapidă „Compile” este schimbată de la Ctrl + S la F7, iar Ctrl + S este acum mult mai cunoscutul „Save„.

– Editorul OSL evidențiază acum perechile de paranteze (de exemplu dacă cursorul se află pe o paranteză stângă, paranteza dreapta corespunzătoare este evidențiată).

Arnold 5.2 Update

Arnold 5.2 oferă mai multe îmbunătățiri de utilizare și de performanță plus caracteristici noi pentru îmbunătățirea fluxurilor de lucru.

– Funcția Texture Baking este acum acceptată cu fluxul de lucru rendering-to-texture.

– Îmbunătățirile pentru umbre includ un nou Cell Noise shader și o nouă funcție Sheen în Standard Surface shader pentru a randa materiale din microfibre și de tip puf de piersică.

– Detecția marginilor poate fi controlată în Toon Shader folosind datele de utilizator de tip STRING, cum ar fi toon_id.

– Stabilitatea și gradul de utilizare a funcției Noice denoiser au fost îmbunătățite.

– Consumul de memorie GPU al dispozitivului NVIDIA OptiX a fost mult redus.

Noi solutii pentru REVIT

Au fost aduse mai multe îmbunătățiri fluxului de lucru și calității pentru a oferi procese de lucru mai ușoare și mai rapide pentru a vizualiza modelele Revit în 3ds Max.

Compatibilitatea versiunii cu Revit

Acum, când importați un fișier Revit 2018, nu mai trebuie să faceți upgrade dacă aveți instalat 3ds Max 2018. Aceasta se datorează faptului că a fost inclusă interoperabilitatea Revit pentru 3ds Max în timpul instalării.

Acest lucru vă economisește timp evitând upgrade-urile inutile și, de asemenea, vă oferă o experiență îmbunătățită când importați direct fișiere Revit în 3ds Max.

Performanța importului Revit

A fost introdusă procesarea paralelă în timpul procedurii de import Revit pentru a îmbunătăți viteza. Au fost efectuate teste de automatizare interne care au inclus peste 150 de seturi de date de diferite dimensiuni și complexități, iar rezultatele au arătat că importurile sunt de două ori mai rapide.

Importul Revit Lights

Au fost făcute diferite îmbunătățiri și bug-fix-uri atunci când se importă luminile din Revit în 3ds Max. În ceea ce privește scalarea, intensitatea și plasarea, importurile sunt acum precise, reducând necesitatea ajustărilor manuale.

Interfața de utilizare a importului Revit

Au fost făcute îmbunătățiri de utilizare pentru a vă ajuta să înțelegeți mai bine opțiunile disponibile în timpul procesării. Există etichete cu înțeles semnificativ îmbunătățit cu privire la opțiuni și sfaturi de instrucțiuni, iar indicatorul de progres oferă o cronologie mai exactă a fiecărei etape de procesare.

Noile beneficii pentru abonamente – Autodesk Drive

Autodesk Drive este o soluție de stocare în cloud care vă permite să stocați în siguranță, să previzualizați și să distribuiți datele de proiectare 2D și 3D. Acesta permite 60 de tipuri de fișiere Autodesk și terțe părți pentru vizualizare și organizare, protejând spațiul de stocare local, unde descărcați numai când este necesar.

Știri din comunitate

Autodesk se angajează să răspundă rapid la feedback-ul utilizatorului 3ds Max.

De aceea, această versiune include peste 70 de bug-fixes, dintre care multe au fost trimise de comunitatea de utilizatori 3ds Max la 3dsmaxfeedback.autodesk.com.

Track View și Scene Explorer sunt din nou afișate din fereastre.

Data Channel poate trimite acum vertex alpha.

– Setul nou de instrumente de securitate 3ds Max oferă protecție împotriva script-urilor CRP și ALC 3rd party.

– Shared Views exportă acum materiale Autodesk și materiale V-Ray cu texturi.

– Separatorul zecimal identificat acum în setările regionale Windows.

– Operațiile MaxScript de pe Skin Modifier nu mai necesită selectarea obiectelor.

Sursa

Sursa

 

Licente si training 3ds Max: