Curs modelare 3D cu 3ds Max

Curs modelare 3D cu 3ds Max

390,00 

Curs modelare 3D cu 3ds Max pentru arhitectura si design de interior.

Categorie: Etichetă:

Descriere

Acest curs este special conceput pentru arhitecti, designeri de produs si designeri de interior.

De ce sa participi la acest curs?

  • Asimilezi informatii complete, pe care le vei valorifica in activitatea de zi cu zi;
  • Iti imbunatatesti performanta invatand functii si proceduri complexe;
  • Reducii timpii de asimilare – implicit, viteza de executie a viitoarelor proiecte;
  • Cresti standardul de calitate al proiectelor prin standardele integrate
  • Personal mai bine pregatit, certificat conform celor mai exigente cerinte in domeniu, si informat privind noile tehnologii
  • Iti amortizezi investitia exploatand resursele la capacitate maxima, ceea ce iti permite sa realizati mai multe proiecte si/sau mai complexe.

Cuprinsul cursului:

Curs initiere 3ds Max

Durata curs: 3 zile, 8 ore/zi

Programul 3ds Max este o soluție completă de modelare, animație și randare 3D utilizat in mai multe domenii precum arhitectura, design de interior și inginerie. Acest program este utilizat si in industria de jocuri, film și televiziune si permite realizarea de animatii uimitoare.

Acest curs oferă un start excelent pentru utilizatorii de 3ds Max din toate industriile indiferent de tipul de proiect. Sunt prezenate notiuni teoretice și practice necesare pentru utilizarea eficientă a programului 3ds Max si sunt necesare cunostinte minime de modelare.

Sesiunea include:

  • Configurarea și redarea scenelor
  • Crearea și editarea geometriei 3D
  • Intelegerea și aplicarea realismului iluminatului și materialelor
  • Crearea de animații desktop

Introducere:

  • Intelegere mediu de lucru 3D
  • Interfata 3ds Max
  • Prezentarea Command panels
  • Alte elemente de interfata

Inceputul unui proiect:

  • Setarea preferințelor
  • Vizualizare și configurare în Viewport
  • Crearea și selecția obiectelor
  • Managementul scenelor

Tehnici de modelare de bază:

  • Noțiuni de bază
  • Modelarea cu primitive
  • Modificatori și transformări
  • Sisteme de coordonate de referință și centre de transformare
  • Teoria poligonului
  • Clonarea și gruparea, Instrumente de modelare poligonala
  • Instrumente de modelare a poligonului

Modelare:

  • Modelarea cu geometrie 3D
  • Teoria Spline
  • Lucrul cu spline
  • Creați modele 3D din obiecte 2D
  • Utilizarea modificatorilor de formă
  • Crearea și editarea obiectelor poligon 3D folosind snap-uri și unelte pentru precizie

Materiale si aplicare materiale:

  • Principiile materialelor și suprafețelor
  • Introducere în editorul de materiale
  • Diferite tipuri de materiale
  • Aplicarea materialelor
  • Utilizarea texturilor 2D
  • Introducere în mapare
  • Editarea unei mapari
  • Editarea texturilor in material

Iluminarea:

  • Introducere în iluminarea directa
  • Sisteme de iluminat
  • Ajustarea umbrelor
  • Setarea luminilor pentru o scena de interior
  • Setarea luminilor pentru o scena de exterior
  • The daylight system

Camere si Randare

  • Camera fizică
  • Render dialog de scenă
  • Starea scenei

Animatii:

  • Principii generale
  • Lucrul cu key-frames
  • Animarea obiectelor
  • Lucrul cu track view editor
  • Animarea unui obiect cu Autokey
  • Înțelegerea controlorilor de animație
  • Lucrul cu ierarhiile de obiecte

Durata si loc

Durata curs: 3 zile, 8 ore/zi

Loc desfasurare: Cursurile au loc in Bucuresti, Str. Maria Rosetti 8A. Sala in care sunt sustinute cursurile este dotata cu calculatoare pe care sunt instalate programele si seturile de exercitii, proiector si ecran de proiectie.

Solicitare informatii suplimentare

Contact






[Doresc sa ma abonez la newsletter]

[Sunt de acord ca datele mele personale sa fie prelucrate in scopul de a primi informatii despre produsele si serviciile solicitate.]


S-ar putea să-ți placă și…

Back to Top