Autodesk aduce schimbări în modul de activare a licențelor

Începând cu 31 august 2019, Autodesk a început să pună în aplicare politica sa de asistență tehnică cu ajutorul lui Crossover a ciclului de viață pentru toate versiunile actuale ale software-ului Autodesk și versiunile anterioare (de obicei, trei versiuni înapoi), prezente pe listele de eligibilitate ale planului de abonament (Subscription Plan) și întreținere (Maintenance Plan).

https://knowledge.autodesk.com/customer-service/account-management/users-software/previous-versions/eligible-previous-version-subscription

https://knowledge.autodesk.com/customer-service/account-management/users-software/previous-versions/eligible-previous-version-maintenance

Ce înseamnă acest lucru pentru dreptul de a folosi software-ul Autodesk? Puteți continua să utilizați orice versiune anterioară în posesia dvs., atât timp cât nu încalcă condițiile și termenii de utilizare ai produsului. Pentru mai multe informații legate de condițiile de utilizare, puteți consulta Product Support Lifecycle.

https://knowledge.autodesk.com/customer-service/account-management/users-software/previous-versions/previous-version-support-policy

Autodesk a decis să facă această schimbare în procesul de activare a produselor sale deoarece majoritatea generatoarelor de coduri de activare sunt construite pe tehnologii deja îmbătrânite, unele dintre acestea ne mai având suport tehnic din partea furnizorilor. Alinierea practicilor de activare a produselor permite ca Autodesk să retragă tehnologiile de activare care nu mai au suport tehnic, ceea ce conduce la reducerea riscul problemelor în relația cu utilizatorul final.

Din motivele enunțate mai sus, începând cu 31 August 2019, pot fi activate doar versiunile de produs Autodesk 2011 și mai noi ca acestea. În continuarea procesului de îmbunatățire a serviciilor de suport tehnic și a relației cu clienții activi, începând cu martie 2021, activarea produselor Autodesk se aliniază politicii de ciclu de viață (Product Support Lifecycle).

https://knowledge.autodesk.com/customer-service/account-management/users-software/previous-versions/previous-version-support-policy

Toate produsele de versiuni 2010 și mai vechi utilizate la acest moment de către clienții Autodesk vor putea fi utilizate cu respectarea termenilor și condițiilor de utilizare pana la următoarea situație de necesitate de activare a acestora. Produsele perpetue 2011 pana la ultima versiune care nu intră în planul de subscripție și mentenanță vor mai putea fi activate până în luna martie 2021.

Referitor la compatibilitatea de folosire a datelor generate cu versiuni mai vechi, este cunoscut faptul ca software-ul Autodesk este compatibil înapoi, deci puteți accesa fișiere mai vechi dacă faceți upgrade la versiunea curentă.

Față de situația în care planul dvs. de întreținere se încheie, termenii din planul de întreținere stipulează că, la încheiere, puteți utiliza doar ultima versiune activată și trebuie să dezinstalați orice alte versiuni.

De exemplu, dacă AutoCAD 2020 a fost versiunea curentă când s-a încheiat planul dvs., dar ați activat ultima dată AutoCAD 2018, puteți utiliza și active doar AutoCAD 2018. Puteți continua să obțineți asistență tehnică pentru AutoCAD 2018 până când acesta nu mai este listat pe lista de versiuni anterioare eligibile pentru planul de întreținere.

Sursa