Autodesk Revit 2020 – Medii de modelare

Există multe abordări pentru crearea de geometrie 3D și proiectarea de forme de construcție, iar în Revit avem mai multe medii sau spații de lucru în care să facem acest lucru. In acest articol vom descrie fiecare dintre mediile de lucru disponibile la Revit.

1.Mediul de lucru de proiect

Primul mediu de lucru este Mediul de proiect, standard, ușor de identificat de instrumentele de modelare a clădirii de pe meniul principal de tip Ribbon. Acesta este cel mai familiar mediu în care selectați pur și simplu un instrument și începeți modelarea.

Instrumente de modelare a clădirilor in Mediul de proiect:

2.Mediul de lucru al Editorului de familii

Al doilea mediu de lucru este cel al Editorului de familii (Family Editor Environment). Când selectați o familie, de ex. o piesă de mobilier și faceți clic pe editează familia, veți deschide Mediul Editorului de familii. În acest mediu veți privi familiile de obiecte din patru puncte de vedere diferite. Interfața din Family Editor este foarte asemănătoare cu Mediul de lucru al proiectului, dar există unele diferențe distincte. Dacă te uiți la meniul tip Ribbon specific veți observa că toate instrumentele de modelare au fost înlocuite cu instrumente pentru crearea și/sau modificarea familiei de elemente. Acum avem instrumente de modelare a formelor 3D în loc de pereți, uși și ferestre, etc. Cealaltă diferență vizibilă este că nu avem niveluri și caroiaje. În mediul Family Editor folosim planuri de referință din care se construiește geometria.

Instrumente de modelare a caracteristicilor familiilor de obiecte:

3.Mediul de lucru cu mase conceptuale

Mediul de lucru cu mase conceptuale arată cu totul diferit de editorul de familii și mediul de proiect. Un fundal gri este cel mai important indicator că ne aflăm în altă parte față de primele descrierea primelor doua medii de lucru. Mediul de lucru cu mase arată nivelurile și planurile de referință direct pe ecran. Dacă te uiți la meniul de tip Ribbon veți observa un set complet diferit de instrumente. Nu veți găsi direct formele 3D. Pentru a crea un element 3D în acest mediu, începeți prin desenarea unui contur, selectați forma și o transformați într-o formă solidă.

4.Mediul de lucru cu mase direct în proiect

Acesta este mediul cel mai confuz deoarece, dacă lucrați inițial într-un proiect și selectați pe ecran un obiect de masă, îl puteți modifica pe loc. Acest lucru vă conduce într-o versiune specială a cazului mediului conceptual de lucru cu mase – dacă vă uitați la meniul tip Ribbon veți observa aceleași instrumente care erau disponibile în mediul conceptual de lucru cu mase. Diferența este că acum le vizualizați din cadrul unui proiect. Gândiți-vă la mediul In-Place Massing ca la un hibrid între proiect și mediul conceptual de lucru cu mase.

Oricare dintre cele patru medii poate fi și este deseori utilizat în modul tipic de proiectare și construcție. Puteți gândi lucrul în diferite medii din Revit similar cu comutarea spațiului de lucru în AutoCAD.

Sursa