Twinmotion 2021.1 este aici!
Twinmotion 2021.1 oferă posibilități noi și puternice pentru crearea, dezvoltarea și prezentarea vizualizărilor voastre. Aplicația își consolidează locul de componentă esențială a întregului mecanism de vizualizare arhitecturală, de la primul concept și până la experiența fotorealistă avansată, dar și ca membru complet conectat al ecosistemului Epic Games. În plus, prin această versiune se continuă eforturile de a îmbunătăți caracteristicile și fluxurile de lucru existente ca răspuns la feedbackul clienților.
Caracteristici-cheie noi ale Twinmotion 2021.1
Calea către Unreal Engine
Mergeți cu vizualizările la nivelul următor cu un nou plugin pentru Unreal Engine care vă permite să importați proiecte Twinmotion în Unreal Editor. Cu această soluție extinsă, un arhitect poate comunica idei de concepte preliminare – cum ar fi indicarea vizuală a tipului de materiale, iluminare, context și alte elemente ale proiectului – în Twinmotion, și apoi să transmită proiectul unui specialist în vizualizare pentru perfecționare în Unreal Engine, inclusiv scenarii de iluminare precisă și diferite materiale, produse de vizualizare de calitate superioară, animații și alte elemente avansate.
Același proiect redat în Twinmotion (mai sus) și importat în Unreal Engine (mai jos) completat cu active, materiale și iluminare.
Odată ajuns în Unreal Engine, puteți adăuga funcționalități avansate proiectului vostru, de exemplu folosind Variant Manager pentru a prezenta opțiuni de proiectare personalizate.
Presenter Cloud Early Access
Împărtășiți proiectele voastre cu părțile interesate oriunde în lume, cu acces la noul serviciu Twinmotion Presenter Cloud. Cu doar un computer Windows sau macOS și un browser web utilizatorii pot vizualiza și interacționa cu un fișier Presenter care rulează pe un GPU high-end în cloud – ceea ce face ca serviciul să fie ideal pentru partajarea lucrărilor pentru examinare cu clienții din locații aflate la distanță, sau cu colegii în timpul lucrului de acasă.
Notă: Această caracteristică este lansată progresiv și este disponibilă în prezent exclusiv pentru licențele comericale, în limita a 2GB pe proiect, însă este anticipată punerea la dispoziția tuturor utilizatorilor în viitor.
Megascans în biblioteca Twinmotion 2021.1
Au fost integrate categoriile suprafețe și obiecte Quixel Megascans în biblioteca de active Twinmotion pentru navigare ușoară și acces direct în cadrul proiectelor voastre Twinmotion. Obiectele 3D includ mii de elemente de înaltă calitate pe care le puteți folosi pentru a vă popula scena în categorii precum clădiri, produse alimentare, elemente industriale și natură, în timp ce Surfaces oferă o vastă colecție de materiale de o mare acuratețe care acoperă totul, de la scoarță la cărămizi și de la marmură la metal. Activele sunt stocate pe cloud până când sunt descărcate pentru utilizare, reducându-se astfel cerințele de stocare locală.
Alte caracteristici noi ale Twinmotion 2021.1
Datasmith Direct Link
S-a adăugat suport pentru funcționalitatea Datasmith Direct Link, care a fost dezvoltată pentru a oferi conexiuni între surse multiple și destinații multiple simultan. În această versiune, a fost adăugat suport pentru Revit, permițându-vă să agregați mai multe fișiere Revit reprezentând diferite etape sau aspecte ale proiectului – cum ar fi amenajări peisagistice, context urban, fațade și interioare – cu actualizări Direct Link. În versiunile următoare veți putea agrega fișiere din diferite surse, cum ar fi Revit și Rhino, menținând în același timp funcționalitatea Direct Link cu fiecare.
Active noi precum arbori, oameni și mobilier de antrenament
Au fost adăugate 140 de obiecte noi în biblioteca Twinmotion, inclusiv 20 de arbori noi japonezi și americani, 60 de obiecte de mobilier pentru popularea sălilor de sport și al zonelor de antrenament stradal, precum și 60 de noi oameni, care vă extind opțiunile de a contextualiza cu ușurință proiectele voastre și de a le da viață.
Îmbunătățiri de iluminare
Au fost realizate o serie de mici modificări interne la valoarea implicită și intensitatea minimă/maximă a diferitelor caracteristici de iluminare, inclusiv Soare, Lună, lumini artificiale, particule, lumini pentru vehicule, lumini stradale și materiale emisive. De asemenea, au fost ajustate setările de expunere automată și Bloom și a fost făcută o tranziție mai lină între zi și noapte.
Stiluri de randare nerealiste
Schimbați rapid și ușor între diferite stiluri de randare nerealistă – linii ascunse, linii ascunse cu umbre, model lemn, model metal, model alb (aspect de lut) și material implicit – pentru a vă concentra pe anumite aspecte ale designului, cum ar fi iluminarea sau forma sau pentru a reprezenta un stil mai tehnic de desenare manuală. Noul meniu este disponibil atât în modul ecran complet, cât și în Presenter.
Faze de construcție în Presenter
Acum este posibil să includeți etapizarea în fișierele Presenter, permițându-vă să prezentați de la distanță diferitele etape ale proiectului vostru de construcție în mod secvențial. Etapizarea poate fi redată din orice poziție a camerei.
Tentă pe vegetație
A fost adăugată posibilitatea de a schimba nuanța generală, atât a trunchiului, cât și a frunzelor copacilor, facilitând menținerea consecvenței vizuale cu alte elemente ale scenei.
Îmbunătățiri ale interfeței în Twinmotion 2021.1
A fost adăugată o serie de îmbunătățiri în interfață pentru a ajuta noii utilizatori să accelereze și mai mult, inclusiv un nou Header Panel care integrează ajutorul de navigare (help) și un buton pentru exportul direct al proiectului curent în Presenter Cloud.
Îmbunătățiri de performanță
A fost schimbată structura de bază a datelor pentru geometrie, îmbunătățind performanța generală și stabilitatea.
Obține Twinmotion 2021.1 acum!
Transformați modelele BIM sau CAD în experiențe în timp real în câteva secunde cu Twinmotion. Este ușor de învățat și oferă în timp real o calitate fără precedent. De asemenea, oferă sincronizare directă cu instrumentele CAD preferate cu un singur click.